donderdag 9 april 2015

"30 facts about me" tag!

Hoi,

Vandaag weer een nieuw artikel.
Dit keer een Tag: de "30 random facts about me" tag! Hier komen de feiten:



1. Ik ben Sera van de Water
2. Ik ben 13 jaar oud
3. In november wordt ik 14
4. Ik ben heel klein:)
5. Ik houd van dansen
6. Dat doe ik drie keer per week
7. Ik heb wel eens meegedaan aan een danswedstrijd
8. Ik ben daarbij 2 keer 1e, 1 keer 3e en een keer 2e geworden! (Natuurlijk wel met mijn team en niet in mijn eentje)
9. Ik ben blond
10. Ik ruik altijd aan alles
11. Ik heb een bril
12. Ik heb een YouTube account (die heet ook seervdw)
13. Ik heb een zus, ze heet Janna
14. Mijn ouders zijn nog bij elkaar
15. Ik woon in Utrecht
16. Ik heb een hele lieve hond
17. Hij heet Pops
18. Hij is 2 jaar
19. Mijn kamer is heel kleurrijk (tja de feitjes moesten random zijn, toch?)
20. Ik zit in de 2e klas gymnasium
21. Mijn beste vak is Engels (en eigenlijk de meeste andere talen ook)
22. Het leukste vak vind ik tekenen of muziek, maar als ik de crea vakken niet meetel, 
denk ik Engels, want ik kan het goed en de lerares is heel aardig.
23. Ik vind de meeste leraren/leraressen op school aardig
24. Ik heb nog nooit mijn haar geverfd
25. Ik draag weinig make-up, alleen soms mascara en lippenstift als ik daarvoor in de stemming ben
26. Ik denk elke dag heel erg na over wat ik aan doe
27. Ik heb HEEL VEEL kleren
28. Ook veel schoenen
29. Ik ben blij dat ik zoveel kleren en schoenen heb:)
30. Phieuw, opgelucht dat ik hiermee klaar ben!


Dat waren 30 feitjes over mij. Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk en tot de volgende keer!

Seervdw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten