dinsdag 31 maart 2015

Eerste Artikel!

Hoi allemaal,


Ik ben Sera van de Water. Ik zit op de Werkplaats Kindergemeenschap in Bilthoven, in de tweede klas gymnasium. Voor Nederlands hebben we nu de opdracht om een blog te beginnen. Maar, ik doe het niet met tegenzin! Ik vind het zeker leuk om te doen. 



Elke week krijgen we een nieuwe opdracht, dus elke week een nieuw artikel! Het kan over van alles gaan. Dit is de eerste opdracht: een welkomsttekst schrijven. Dat ben ik dus nu aan het doen:).

Nu weer even over mezelf. Ik ben 13 jaar en ik woon in Utrecht. Ik hou vooral van dansen, skaten, fotografie, muziek en creatieve dingen. Dansen doe ik wel het liefst. Ik dans drie keer per week op Touchée, een dansschool in Utrecht. Op dinsdag train ik met het promoteam, waarmee ik ook meedoe aan wedstrijden en soms video clips maak:
https://www.youtube.com/watch?v=JYZOYy4-7oM

Ik heb zelf ook een YouTube-kanaal. Dat vind ik super leuk om te doen! Ik plaats video's over DIY, lifestyle en meer. Neem daar ook eens een kijkje:
https://www.youtube.com/channel/UCL1Sb1tDHilggOZrcT33sfA

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en het lezen van mijn artikel en tot volgende week!

Groetjes,
Sera



Geen opmerkingen:

Een reactie posten